Etja

Olejek eteryczny imbirowy 10 ml - Etja

17,99 zł

NATURALNY OLEJEK IMBIROWY /Zinigiber Officinale Root Oil/ Olejek ma ostry, korzenny, intensywny zapach z lekką nutą miodową. Od wieków stosowany w chińskiej medycynie posiada właściwości, antyseptyczne, przeciwzapalne i rozgrzewające. Działa odkażająco, bakteriobójczo i odświeżająco. Pomaga w leczeniu przeziębień, szczególnie kaszlu i kataru. Zwiększa koncentrację, likwiduje mdłości, migrenowe bóle głowy i bóle menstruacyjne.

Pojemność 10 ml

Ilość
  Wyprzedane

NATURALNY OLEJEK IMBIROWY /Zinigiber Officinale Root Oil/ Jest otrzymywany z kłączy byliny imbiru w procesie destylacji parą wodną. Olejek ma ostry, korzenny, intensywny zapach z lekką nutą miodową. Od wieków stosowany w chińskiej medycynie posiada właściwości, antyseptyczne, przeciwzapalne i rozgrzewające. Działa odkażająco, bakteriobójczo i odświeżająco. Silnie pobudza krążenie, przez co pozytywnie wpływa na likwidację cellulitu i nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej. Poprawia ukrwienie i łagodzi ból przy urazach, bólach reumatycznych i zakwasach. Pomaga w leczeniu przeziębień, szczególnie kaszlu i kataru. Zwiększa koncentrację, likwiduje mdłości, migrenowe bóle głowy i bóle menstruacyjne. Może być stosowany jako afrodyzjak.



UWAGA! Nie stosować bezpośrednio na skórę w postaci nierozcieńczonej, może podrażniać wrażliwą skórę.



Wszystkie olejki eteryczne oferowane przez firmę ETJA są w 100% naturalne



DZIAŁANIE Rozgrzewające, bakteriobójcze, odświeżające, przeciwzapalne, pobudzające /afrodyzjak/



SPOSÓB UŻYCIA

• Masaż odprężający i rozgrzewający mięśnie

• Inhalacje

• Kąpiel rozgrzewająca

• Aromatyzowanie pomieszczeń - oczyszcza i dezynfekuje powietrze

• Dodatek do kosmetyków pielęgnujących cerę trądzikową

• Dodatek do maści i kremów rozgrzewających

• Składnik perfum.



NUTA Środkowo-dolna



ZAPACH Korzenny, intensywny, ostry



DOBRA komponuje się z olejkami: cynamonowym, goździkowym, mandarynkowym, pomarańczowym, bergamotowym, grejpfrutowym.



PRZECIWWSKAZANIA Należy unikać kontaktu z oczami. Używać zawsze w rozcieńczeniu!

PRZECHOWYWANIE Przechowywać w szczelnie zamkniętej butelce z ciemnego szkła w temperaturze pokojowej w miejscu niedostępnym dla dzieci.



KRAJ POCHODZENIA Chiny

Szczegóły produktu

7840-0

Opis

Wyprodukowano w
Polsce
Pojemność
10 ml

Szybkie porównanie

Produkt
Chusta Furoshiki - Avril Chusta Furoshiki - Avril Patyczki kosmetyczne z bawełny i bambusa - Zuzii Patyczki kosmetyczne z bawełny i bambusa - Zuzii Najel - Płatki mydlane z mydła Aleppo Najel - Płatki mydlane z mydła Aleppo 100% oliwkowe 200g Woda różana - KTC Woda różana - KTC
Dostępność
Cena
6,99 zł
7,00 zł
7,98 zł
8,91 zł
Opis

Chusta Furoshiki wykonana z organicznej bawełny we wzór w płatki. Wymiary: 32 x 32 cm. 

Produkt całkowicie biodegradowalny, delikatny. Pozbawiony sztucznych wybielaczy.

100 sztuk

Płatki mydlane z mydła z Aleppo to podstawowy składnik do stworzenia ekologicznych środków do prania oraz mycia ciała.

Waga: 200g

Woda różana - tonizuje i odświeża cerę wrażliwą i delikaną. Cera staje się promienna i wyrównana. Inne zdjęcie!

Pojemność: 450 ml

Wyprodukowano w
Indiach Wielkiej Brytanii
Wegański
TAK
Pojemność
190 ml

Szybkie porównanie

Produkt
Chusta Furoshiki - Avril Chusta Furoshiki - Avril Patyczki kosmetyczne z bawełny i bambusa - Zuzii Patyczki kosmetyczne z bawełny i bambusa - Zuzii Najel - Płatki mydlane z mydła Aleppo Najel - Płatki mydlane z mydła Aleppo 100% oliwkowe 200g Woda różana - KTC Woda różana - KTC
Dostępność
Cena
6,99 zł
7,00 zł
7,98 zł
8,91 zł
Opis

Chusta Furoshiki wykonana z organicznej bawełny we wzór w płatki. Wymiary: 32 x 32 cm. 

Produkt całkowicie biodegradowalny, delikatny. Pozbawiony sztucznych wybielaczy.

100 sztuk

Płatki mydlane z mydła z Aleppo to podstawowy składnik do stworzenia ekologicznych środków do prania oraz mycia ciała.

Waga: 200g

Woda różana - tonizuje i odświeża cerę wrażliwą i delikaną. Cera staje się promienna i wyrównana. Inne zdjęcie!

Pojemność: 450 ml

Wyprodukowano w
Indiach Wielkiej Brytanii
Wegański
TAK
Pojemność
190 ml

Opinie klientów

Komentarze (0)