1. Początkiem każdych udanych zakupów jest odnalezienie interesującego produktu. Pomocne będą w tym narzędzia nawigacyjne takie jak:

 

a) górne menu kategorii - odnośniki prowadzą do podstron, na których poszczególne produkty ze sklepu pogrupowane są w kategorie. Po najechaniu kursorem na kategorię główną rozwija się menu z podkategoriami.

Górne menu  

 

b) wyszukiwarka produktów - zlokalizowana w prawym górnym rogu strony - wpisanie interesującej nas nazwy produktu wyświetli produkty, które w swojej nazwie zawierają szukane słowo. Klinięcie klawisza "Enter" spowoduje przekierowanie na stronę z wynikami wyszukiwania.

 

c) Listę producentów kosmetyków naturalnych, których produkty można zakupić w naszym sklepie internetowym. Kliknięcie w interesującego nas producenta przekieruje na stronę z jego produktami.

d) Filtry produktów -  zlokalizowane na każdej stronie kategorii, które pozwalają na filtrowanie produktów po po takich atrybutach jak cena, dostępność, kraj pochodzenia itp.

 

Wszystkie powyższe narzędzia wyświetlą listę adekwatnych produktów. Kliknięcie w zdjęcie produktu spowoduje przekierowanie na stronę produktu.


2) Jeżeli już odnaleziony zostal interesujący produkt i chcemy go kupić pierwszym krokiem będzie dodanie go do koszyka. Można to zrobić klikając przycisk Dodaj do koszyka zlokalizowany bezpośrednio pod produktem np. na stronie głównej lub stronie kategorii

lub na stronie produktu

 

Aby sprawdzić jakie mamy produkty w koszyku należy w prawym górnym rogu strony odszukać przycisk "Koszyk" (1). Po najechaniu na niego rozwinie się lista z produktami, które zostały dodane do koszyka. Aby wygodnie zarządzać produktami z koszyka (dodawanie, usuwanie, zmiany ilości) należy kliknąć przycisk "Realizuj zamówienie" (2).




3) Po kliknięciu w przycisk "REALIZUJ ZAMÓWIENIE" nastąpi przekierowanie na stronę z podsumowaniem dodanych do koszyka produktów. W części "Podsumowanie zakupów" w wygodny sposób można sprawdzić jakie i ile produktów zostało dodanych do koszyka, jakie są ich ceny jednostkowe oraz jaka jest ich cena łączna. Aby usunąć produkt z koszyka należy kliknąć przycisk "X", aby zmienić ilość produktów w koszyku należy kliknąć przycisk "+" aby dodać lub "-" aby usunąć produkt (1). W podsumowaniu widoczny jest również widoczny koszt dostawy domyślnym przewoźnikiem (2). Zmiana sposobu wysyłki możliwa jest w kolejnym punkcie realizacji zamówienia - wybór innego przewoźnika będzie miał wpływ na cenę. O wszystkich opłatach klient w naszym sklepie internetowym jest informowany na bieżąco. Jeżeli w posiadaniu klienta jest kod rabatowy, który najłatwiej uzyskać subskrybując nasz newsletter lub śledząc nasz profil na Facebooku należy w polu "Bony rabatowe" wkleić lub wpisać kod i koniecznie kliknąć przcisk "TAK" (3). Jeżeli kod jest ważny i poprawny przyznana zniżka widoczna będzie pod produktami z koszyka. Zostanie również dodane pole Suma rabatów, które informować bedzie o kwotowej wysokości rabatu.

4) Kolejnym krokiem zakupów jest uzupełnienie danych do wysyłki zamówionych produktów. (Jeżeli klient posiada konto w naszym sklepie klika przycisk "Kliknij tutaj aby się zalogować" - rozwinie się wtedy okno, w którym będzie można wpisać swój login oraz hasło). Uzupełnienie pól z czerwoną gwiazdką jest wymagane do poprawnego zrealizowania zamówienia. Nasz sklep dba o wysokie standardy przetwarzania i przechowywania danych osobowych (Polityka prywatności). Po uzupełnieniu danych bardzo ważne jest kliknięcie pola "ZATWIERDŹ MOJE DANE". Dopiero wtedy możliwe będize wyświetlenie dostępnych form płatności.

5) Po uzupełnieniu danych osobowych należy wybrać sposób dostawy produktów ustawiając punkt wyboru przy wybranym dostawcy (1). Koszty dostawy dla zamówionych produktów uwidocznione są przy każdym dostawcy (2). Obliczane są one na bieżąco na podstawie danych dotyczących wysyłki (kraj dostawy) oraz wagi i wartości zamówionych produktów. Więcej informacji o sposobach dostawy znajduje się w zakładce Sposób dostawy.

6) W polu "Zostaw wiadomość" (1) można wysłać dodatkowe informację z dodatkowymi informacjami dotyczącymi zamówienia. Dotrze ona do osoby, która będzie realizowała zamówienie np. może być to prośba o wystawiwenie faktury VAT, informacja o wybranym paczkomacie itp. Jednym z końcowych punktów składania zamówienia jest wybór formy płatności. Aby to zrobić należy kliknąć w żądaną opcję (2).

7) Po wyborze metody płatności wyświetli się stona z informacją o kwocie jaką trzeba będzie zapłacić (1). Bez względu na wybraną formę płatności konieczne jest Zatwierdzenie zamówienia (2). Kliknięcie tego przycisku prześle zamówienie do realizacji do obsługi naszego sklepu.

W przypadku wybrania płatności za pomocą serwisu transferuj konieczne również będzie wcześniejsze wybranie banku, z jakiego pieniądze będą przesyłane. Po kliknięciu pola "Potwierdzam zamówienie" nastąpi przekierowanie na stronę transferuj, na której będzie można dokonać płatności. Płatnośći kartą obsługiwane są za pomocą serwisu PayPal. Więcej informacji na temat płatności można znaleźć na stronie Płatności

Każde zamówienie potwierdzane jest przesłaniem wiadmości e-mail na adres podany podczas rejestracji. Brak takiej wiadomości może świadczyć o  nie wysłaniu zamówienia do naszego sklepu internetowego.

W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze jesteśmy do dyspozycji. Najłatwiej skontaktować się z nami można wypełniając formularz kontaktowy.


Kontakt

Nasza infolinia dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Telefon:0 880 148 800

Skontaktuj się z naszą infolinią